Ens hem de deixar d’obsessionar-nos pel posicionament de Google. Al final fas, escrius i penses, no com tu vols, sinó com una IA et diu. Jo ho vaig fer durant molt de temps, i notes que has de modificar moltes coses. Vols fer l’èmfasi i repetir una paraula tres vegades seguides i Yoast SEO et diu que no, et posa en vermell. I un altra cosa et diu que no i tu ho fas. NO ETS TU MATEIX: NO VULL FER EL QUE EM DIUEN.
Les fotos: has d’indexar-les, enviar allà, escriure no sé què… fer una sèrie de coses que no faries o no vols fer. Es el mateix que si t’obliguessin a contestar totes les trucades que comencen per 91 (de Madrid), que jo per sistema no en contesto ni una i les bloquejo totes. Hi ha tanta publicitat i ens han destrossat tant que al final en fugim.
Si el teu contingut es bó o interesa a algú, al final hi arribas o arriban. S’ha d’anar a contracorrent una mica (o força). Escriure en català, que és l’idioma en què jo penso i no tradueixo, que sí que faig quan parlo en castellà, penso: que els bombin. Ho faig per què jo vull.
En la meva etapa anterior vaig criticar molt durament Google per unes coses que jo creia de discriminació. I mira si és tant així, que el mateixa IA em va treure de totes les cerques i no hi sortia. Manipulació total.
Fes i digues el que vulguis, de la manera que vulguis, amb sentit comú i contingut. Insultar a algú per tal o tal altre, no és contingut i tampoc té seny. Utilitzar les xarxes per insultar el que no t’agrada o per fanatitzar una posició o dir alguna mentida, això no és crear contingut és falsejar i manipular la realitat. Tots aquests boixos haurien d’anar a la presó. Utilitza-les per opinar i argumentar o per mostrar.
Al cap i a la fi, a mi, aquest blog em serveix per evadir-me i expressar-me. I faig el que vull i ho gaudeixo.




