Cada vegada estic més d’acord amb el Profesor de la Casa de Papel, a les institucions se les hauria de robar a elles, no les institucions a les persones i menys als pobres treballadors.
Tenim un païs de polítics inútils i de lladres. Només serveixen per fastidiar al pobre treballador.
Pregunta: es proporcional el valor de 335,41 euros per un bitllet que integrat val 1,3o? La penalització es de 258 vegades el seu valor. Consideru que aixó es robar? Jo també puc penalitzar 258 vegades el valor de lo que les institucions em poden robar o deixar de pagar per euro no pagat?





