Benvinguts a l’infern!!
Us donem la benvinguda a l’infern, on els dèbils i porucs no hi tenen cabuda. Si hi entres a les meves pàgines, posat a tremolar, alguna cosa dolenta, molt dolenta has fet.

Sé diferent, sé únic. No decoris com tothom. Dissenys únics i exclusius del fons fotogràfic de barna21 durant 23 anys. Ningú més ho tindrà. No siguis mediocre i exposa dissenys diferents que no hi són al mercat i ja han desaparegut. Despeses d'enviament incloses a diversos països d'Europa
Si vols mides i dissenys especials contacta amb mi.
OCELLS 50X70 CMS
ANIMALS 50X70
TIGRE / TIGER
Segueix els somnis

Conecta’t
-
Entrades recents
Arxiu mensual: novembre de 2025
Cercant el misteri.
El primer que vaig fer és agafar una Guia Urbana de Barcelona. Imprescindible sempre, quan encara no existia Google Maps. El bo és que és impresa i pots veure com canvia amb el pas dels anys la ciutat. Aquesta és … Continua llegint
Publicat dins de Descobrir
Feu un comentari
Coll i Alentorn
Fotos 09/01/2023 No sé si encara existeix, però els grafitis valen la pena.
Publicat dins de Grafitis
Feu un comentari
El primer Crim
Era natural, que la primera víctima d’un crim, inici el Diccionari. És impossible, no creure que això va acompanyat de certa màgia alfabètica. Segon fill d’Adam, era pastor. Va ser mort pel seu germà Caín, cel·lós de què les seves … Continua llegint
Publicat dins de Diccionari de la Mort
Feu un comentari
25-26 Jornada 12
Molt poca cosa a comentar, almenys els penals es xiulen igual per tots, després de tot el que s’ha dit de les mans a les àrees. Sense més comentaris. Aquí el Barça ja hauria de ser líder. Veieu puntuacions.
Publicat dins de Jornada esportiva
Feu un comentari
La Diagonal Perduda (II)
Sense paraules, qui vulgui entendre que entengui i qui no que calli.
Publicat dins de Fa 20 anys, Imatges
Feu un comentari
Un petit misteri
Revisant les fotos he trobat aquesta. Recordeu-vos que sempre dic que no tireu res, ni bones ni dolentes, RES. La foto va ser presa el 18 de setembre del 2003, camí al cementiri de Collserola, quan hi ha una bifurcació … Continua llegint
Publicat dins de Descobrir, Fa 20 anys, Imatges
Feu un comentari
La Diagonal Perduda (I)
El principi de l’avinguda Diagonal, ja no existeix, el van tirar a terra per fer esplanades, parcs i el Fòrum. Eren principalment cases baixes, moltes d’elles autoconstruïdes i humils. La humilitat no es pot ensenyar davant de l’opulència i el … Continua llegint
Publicat dins de Fa 20 anys, Imatges
Feu un comentari
No al nus elevat
Us recordeu com estava la Plaça de les Glòries l’octubre del 2003? Aviat us posaré com està ara. ja veureu la diferència. I els anys i anys d’obres que hem aguantat fins que al final han fet el túnel. Però … Continua llegint
Publicat dins de Denúncia, Fa 20 anys, Imatges
Feu un comentari
Oques Grasses
Feia 10 dies deia que ja no es parlava de la separació del grup. Ahir van anunciar l’últim concert que faran junts el 10 d’octubre de 2026 en principi en l’Estadi Olímpic Lluís Companys de Montjuïc. Per mi personalment, és … Continua llegint
Publicat dins de Música
Feu un comentari
Torre Agbar / Glòries (II)
Més fotos de la Torre Agbar, que m’heu demanat alguns de vosaltres, que no les havíeu vist mai. I un parell de coses curioses: 1. Ara està prohibit anunciar alcohol a la via pública. Abans era molt freqüent. 2. Els … Continua llegint
Publicat dins de Fa 20 anys
Feu un comentari
Carrer Lepant
Foto 01/09/2023 Les primeres càmeres fotogràfiques digitals de principis dels 2000, eren cares, amb molt poc espai, força mediocres en la resolució i definició, amb el tractament del blanc molt dolenta, per exemple amb el color del cel i amb … Continua llegint
Publicat dins de Imatges, Reflexions
Feu un comentari
Irrealitat
En el fons, l’home viu fugint de la mort, i per això, prefereix no creure en ella. Dr. López Ibor 1969
Publicat dins de Diccionari de la Mort
Feu un comentari
Torre Agbar / Glòries (I)
14/10/2003 De les primeres passejades que feia per la ciutat, el barri que més estava canviant era de Plaça les Glòries al que ara anomenem Fòrum, que era abans Maresme, zona limítrof amb Sant Adrià. El que hauria de ser … Continua llegint
Publicat dins de Fa 20 anys
Feu un comentari
Illes dins un riu – Tomeu Penya
Bartomeu Nicolau i Morlà, conegut artísticament com a Tomeu Penya, nascut a Vilafranca de Bonany, Mallorca, el 1949, cantautor, adaptador i difusor de la seva llengua materna, el Mallorquí, va adaptar aquest èxit de la Dolly Parton i Kenny Rogers, … Continua llegint
Publicat dins de Música
Feu un comentari
De 2 en 2
El Sr. Joan Clos i la desaparició del dret Civil i Administratiu a Barcelona. Fixeu-vos que a les multes l’escut de Barcelona, és l’escut del pirata. Sense encomanar-se a ningú i sense fer un referèndum obligatori per canviar l’escut la … Continua llegint
Publicat dins de Denúncia, Fa 20 anys
Feu un comentari
25-26 Jornada 11
No gaire que explicar, tots dos guanyen sense masses polèmiques. Els penals del Madrid crec que si ho són, però ja m’agradaria a mi que al Barça també els hi xiulin aquest tipus de faltes màximes. Només una cosa a … Continua llegint
Publicat dins de Jornada esportiva
Feu un comentari
Lliure, no valenta
Sta. Perpètua de Mogoda. 01/09/2023
Publicat dins de Denúncia, Imatges
Feu un comentari



