Benvinguts a l’infern!!
Us donem la benvinguda a l’infern, on els dèbils i porucs no hi tenen cabuda. Si hi entres a les meves pàgines, posat a tremolar, alguna cosa dolenta, molt dolenta has fet.

Sé diferent, sé únic. No decoris com tothom. Dissenys únics i exclusius del fons fotogràfic de barna21 durant 23 anys. Ningú més ho tindrà. No siguis mediocre i exposa dissenys diferents que no hi són al mercat i ja han desaparegut. Despeses d'enviament incloses a diversos països d'Europa
Si vols mides i dissenys especials contacta amb mi.
OCELLS 50X70 CMS
ANIMALS 50X70
TIGRE / TIGER
Segueix els somnis

Conecta’t
-
Entrades recents
Arxiu de l'autor: barna21
Fa Por
Sense paraules. Cada vegada és més habitual i de veritat estem venent la nostra privadessa i perdent la vida quotidiana i senzilla amb vigilàncies quasi obsessives com aquesta. Fa Por. On arrivarem? Dret a decidir i no èsser espiats. Els … Continua llegint
Publicat dins de Música
Feu un comentari
Himne dels Segadors
L’himne dels Segadors, actual. Lletre completa presa de la magnífica pàgina himnecatalunya.com. Visiteu-la. Catalunya triomfant, tornarà a ser rica i plena. Endarrere aquesta gent tan ufana i tan superba. Bon cop de falç! Bon cop de falç, Defensors de la … Continua llegint
Publicat dins de Música
Feu un comentari
Omella l’enemic del català I
Seré breu, perquè tot el religiós em fa força fàstic. Prediquen una cosa i fan la contrària. Si no estàs d’acord amb ells et diuen antisemita, per exemple, quan són ells els assassins. Si no estàs amb el poder, amb … Continua llegint
Publicat dins de Denúncia
Feu un comentari
Top 100: 71-80
LES 100 MILLORS CANÇONS EN CATALÀ DE SEMPRE DEL 71 AL 80 71 – Fil de Llum – Andreu Rifé – 2013 De la serie de TV3 Polseres Vermelles – Amb només en un poquets anys va fer aquesta maravella, … Continua llegint
Publicat dins de Música
Feu un comentari
Top 100: 81-90
LES 100 MILLORS CANÇONS EN CATALÀ DE SEMPRE DEL 81 AL 90 81 – Tobogan – Zoo – 2022 Ironia i reivindicació, activisme i colonització. En Valencià. Tan actual com sempre. Crítica social per a qui vulgui entendre. I amb … Continua llegint
Publicat dins de Música
Feu un comentari
LES 100 MILLORS CANÇONS EN CATALÀ DE SEMPRE
És molt penós l’oblit que hi ha en la nostra música. Després de la gairebé desaparició als anys 80 de la cançó en català, uns nois bojos i únics, van començar a crear la nova cançó catalana, gairebé de l’oblit. … Continua llegint
Publicat dins de Música
Feu un comentari
TOP 100: 91-100
LES 100 MILLORS CANÇONS EN CATALÀ DE SEMPRE DEL 91 AL 100 91 – Fins que arribi l’Alba – Els Catarres – 2018 – Barcelona protagonista del video. 92 – Rumba Catalana – Alfred García – 2024 – El … Continua llegint
Publicat dins de Música
Feu un comentari
ROBAR – LADRON
Potser la Diputació i la AMB no entenen el català i per això escric en castellà el que diu la RAE. ROBAR: Del lat. vulg. *raubare, y este del germ. *raubôn ‘saquear, arrebatar’; cf. a. al. ant. roubôn, al. rauben, … Continua llegint
Publicat dins de Música
Feu un comentari
Aquesta Barcelona no m’agrada
Jo estimava i encara no sé si continuo estimant Barcelona. M’he dedicat durant 20 anys a fotografiar-la i cuidar-la. He assistit a esdeveniments gairebé incomptables, més fotos, més elogis, més afecte per a la ciutat. Repeteixo: gairebé infinit. Però arriba … Continua llegint
Publicat dins de Denúncia, Vigilant
Feu un comentari
Dubteu de tot
Com diu el meu amic «Merlí»: Dubteu de tot. Hem de pensar més per nosaltres mateixos. Però les noves corrents de la «societat i de la suciedad», és viure ràpid, viu de la teva imatge, fes-te ric ràpid a Internet, … Continua llegint
Publicat dins de Descobrir, Vigilant
Feu un comentari
Indefensió absoluta
De 100 a 335,41 ROBATORI EN MARXA PART III Això és el que queda de la multa que es va posar fa un any. Amb prou feines es pot llegir que són 100 euros. Una multa ha de ser clara … Continua llegint
Publicat dins de Denúncia
Feu un comentari
Enganyeu a la gent
De 100 a 335,41 ROBATORI EN MARXA PART II Jo encara no sé amb absoluta seguretat si són 2 o cinc dies per anar i pagar la multa reduïda. Si el revisor m’enganyava o no, dient-me 5 dies i no … Continua llegint
Publicat dins de Denúncia, Vigilant
Feu un comentari
QUI NO ROBA ES TONTO
Cada vegada estic més d’acord amb el Profesor de la Casa de Papel, a les institucions se les hauria de robar a elles, no les institucions a les persones i menys als pobres treballadors. Tenim un païs de polítics inútils … Continua llegint
Publicat dins de Denúncia
Feu un comentari
SOU UNS LLADRES
No hi un altra forma de dir-ho. Us explico què em va passar. Va passar un revisor a l’autobús i no sé què vaig fer que no vaig trobar el bitllet de 10 viatges que portava. Segurament se’m va caure … Continua llegint
Publicat dins de Denúncia, Vigilant
Feu un comentari
Barcelona el Vigila
La ciutat ha canviat. Cada cop és menys amable i t’exigeix més i et concedeix menys, per això Barcelona et vigila. Uns nous episodis sobre la ciutat.
Publicat dins de Imatges
Feu un comentari
Ja fa 6 mesos
Ja fa sis mesos que vaig presentyar el recurs de la multa, i el dia d’ahir va vèncer el termini perquè l’administració em contestés. A veure què passarà a partir d’ara. Si apareix aquest post sense dir res abans, és que … Continua llegint
Publicat dins de Música
Feu un comentari
Jorge Drexler a Barcelona
Fotos 19/02/2005 Fa 20 anys +1 Poques setmanes abans dels Oscars de Hollywood, al que estava nominat per la cançó Al otro lado del río de la pel·lícula Diarios de Motocicleta, Jorge Drexler va estar a Barcelona. Espectacle íntim, ell … Continua llegint
Publicat dins de Fa 20 anys, Música
Feu un comentari
Qué coi fa aquest COI?
El COI del S.XIX. Hi ha massa institucions que han quedat arcaïques. El Comitè Olímpic Internacional en és una d’elles. Ha quedat encallat al S.XIX. Però com sempre, qui paga mana. Segons d’on venen els vents, s’inclinen o no. Israel … Continua llegint
Publicat dins de Denúncia
Feu un comentari
Jutges i Lleis: Jutges Catalans ja!
Els jutges. El pare, el fill, el nét… són línies de successió que tendeixen a protegir-se i a fer i personalitzar els seus propis judicis fora de la llei. Creuen que són Déu, i la majoria, que creuen i viuen … Continua llegint
Publicat dins de Denúncia, Reflexions
Feu un comentari
Fil de Llum – Andreu Rifé
Una de les diverses meravelles de la BSO de la sèrie de TV3, Pulseres vermelles. Per cert, aquest compositor, actor i arquitecte fa anys que no canta, que no surt a escena…
Publicat dins de Música
Feu un comentari



